Tuesday 5 August 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Foto Peribadi

Assalamualaikum w.b.t

Ini antara rakan sekolah yang dapat hadir

 
Alhamdulillah.
Bersua lagi hari ni 9 Syawal 1435. Cuaca pun cerah dan ceria hari ni. Harap harap kalian yang sudi singgah disini pun tetap ceria ye.

Masih lagi terasa kemeriahan hari raya walau dah 9 Syawal kan. Ada yang mula merancang nak buat rumah terbuka ke, untuk sanak saudara dan sahabat handai? Ataupun dah ada jemputan dari teman-teman dan saudara.

Seronok kan masa raya ni lah kita ada ruang untuk bertemu dan beramah mesra dengan sanak saudara dan sahabat handai yang dah lama tak bersua.

Pada 3 Syawal yang lalu, saya juga cukup teruja dapat bertemu kembali dengan rakan sekolah yang terpisah hampir 22 tahun. Terima kasih kepada tuan rumah Fazli yang sudi menaja makanan dan menjadi tempat pertemuan kami. 

Ada yang datang dengan family dan ada datang solo. Memang cukup meriah dan rasa macam tak cukup masa untuk bercerita dan mengingat kembali kisah zaman sekolah dulu. Riuh rendah dengan gurau senda kami semua. Macam-macam cerita kelakar zaman sekolah diungkit kembali.

ni gambar mak-mak dara yang cun

pose kenangan


oppss..belum ready la


peace yoo..

Mc majlis dan perancang utama Cikgu Fazlina Zaini @ Pat

Terima kasih sahabat yang sudi menaja rumah dan makanan yang sedap-sedap belaka. Terima kasih juga pada yang menjadi perancang untuk menjayakan majlis ini. Siap ada cenderahati dan duit raya lagi untuk anak-anak. Kalau ada kesempatan kita akan bersua lagi.

Sampai disini dulu ye. Jumpa lagi dilain entri.
Salam sayang.

No comments:

Post a Comment