Thursday 21 August 2014

Bisnes Online Jangan Kerana Untung RM1000..

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Foto Google

Assalamualaikum w.b.t


Bismillah.
Salam Khamis semua.
Semoga kita semua dilindungi & diberkati Allah selalu.

Perlu ke berhenti kerja tetap dan buat bisnes online sepenuh masa? Saya pasti ada antara kalian yang pernah berlegar-legar persoalan ni di fikiran kan. Tak mengapa, sebab saya dulu pun pernah berfikiran macam ni.

Dunia bisnes online ni sebenarnya ada pasang surutnya. Semuanya ditentukan oleh Allah swt. Kerana tak kira lah cabang perniagaan apa yang kita usahakan semuanya rezeki ketentuan dari Allah swt. 

Jalan selamat untuk kita, buatlah perniagaan internet secara part time dulu. Biar lambat asal selamat kerana itu lebih baik. Jadi teruskanlah dengan pekerjaan tetap kalian sebagai pendapatan aktif dan jadikan perniagaan internet sebagi pendapatan pasif.

Jangan sesekali mengambil tindakan untuk berhenti kerja hanya kerana memperolehi keuntungan RM 1000 sebulan melalui internet. Biarlah kukuh dan konsisten terlebih dulu baru berhenti dan fokus sepenuhnya.
 
Terokai dan pelajari lebih banyak ilmu berkenaan dengan bidang perniagaan internet. Banyak kan membaca buku, beli ebook dan tonton video kemudian hadam satu persatu semoga suatu hari nanti internet menjadi Paip Wang untuk kita.



Semoga artikel ini bermanfaat untuk kita kongsikan.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Apa yang menarik tentang Rakan Niaga Akademi :
* belajar gunakan blog untuk jana pendapatan
* dapat free kelas akaun
* bonus 5 ebook
* produk hanya atas talian
* tak perlu simpan stok
* tak perlu urus stok
* tiada modal berkali-kali. Hanya sekali yuran akademi rakan niaga
* produk umum dan permintaan sepanjang tahun
* hanya perlukan kesungguhan, fokus, konsisten.

Bagi yang mahu menjana pendapatan dari rumah boleh serta Akademi Bekerja di Rumah sebagai Rakan Niaga. Inshaallah kalian akan dibimbing bagi membina platform untuk mula.

Apa yang anda dapat dengan menjadi Rakan Niaga?
Anda akan belajar membina platform, iaitu satu Blog Bisnes yang membolehkan anda menjalankan operasi perniagaan hanya dari rumah sahaja. Kalian juga akan belajar membina satu fanpage.

Anda hanya perlu mempromosikan pakej-pakej jualan dan produk-produk yang ditawarkan oleh Akademi Bekerja Di Rumah. Kami sediakan tapak untuk anda berniaga tanpa perlu keluar dari rumah. Apa yang anda perlukan hanyalah kesungguhan dan talian internet.

Blog Rakan Niaga akan tersedia dengan pautan:
1. Logo Akademi Bekerja Di Rumah
2. Logo rasmi SOHOdirectory
3. Kelas-kelas Online
4. Pakej Ebook
5. Ruang Periklanan
6. Borang Tempahan

Hubungi saya untuk pendaftaran sebagai pengurus online akademi
 

No comments:

Post a Comment