Wednesday 30 April 2014

Uniknya ABDR

Uniknya AKADEMI BEKERJA DI RUMAH, kumpulan sokongan khas untuk suri rumah dan suri bekerjaya yang mahu memulakan bisnes secara online, tanpa perlu susah payah keluar rumah untuk berbisnes dan mendapat pendapatan.

1. Bila saya boleh mula?
Bila-bila masa sahaja boleh mula, asalkan ada internet. Kelas kami adalah fleksibel, boleh dimulakan bila-bila masa sahaja.

2. Bila boleh selesai?
Tertakluk kepada komitmen dan daya fokus pelajar. Kebanyakan adalah suri rumah dan juga wanita bekerjaya yang sibuk. Jadi kami jadikan ia fleksibel mengikut masa sekalian.

3. Bergabung bersama hampir 700 blog alumni ABDR, bersama saling membantu tarikan traffik pelawat ke blog kalian.

Kenapa kelas ini diadakan? Inilah sumbangan kami terhadap wanita dan suri rumah baik yang bekerja di luar mahupun di rumah saja. Kami sedia membantu anda untuk menyampaikan ilmu di blog atau berniaga online melalui blog dengan teknik yang betul. Blog adalah medium percuma dan akan menjadi luar biasa hebat apabila bergabung dengan teknik content writing yang tepat.
 
Hasilnya bila rajin buat seperti di atas:-blog mula berpengaruh-orang suka jadi follower sebab nak baca info-info selanjutnya dan ingin mengikuti kisah-kisah selanjutnya-jika ada tips dan petua lagi orang suka follow-bila orang suka follow, orang yakin dengan kita-bila orang yakin, orang mudah membeli dengan kita-kita sudah menang hati pelanggan di sini. rajin update blog, blog makin lama makin de kedepankan oleh Encik Google. Pastikan masing-masing merebut peluang ke tempat no.1 dalam carian google di bawah tajuk pilihan untuk blog masing-masing. MAcama mana nak tahu? type tajuk blog kalian di carian google, lihat d mana kedudukan blog kalian?

Nak mula dapat SALE?
-lengkapkan Borang tempahan
-lengkapkan facebook like box
-letakkan senarai harga produk dan senarai produk
-letakkan HUBUNGI SAYA
-letakkan juga TERMA & SYARAT


Jika masih belum mahir untuk lengkapkan blog seperti ini, boleh sertai kelas online blog bisnes, kami bantu tunjuk ajar kalian cara untuk membuatnya.

Pm saya untuk mendaftar.
nurul 011-11668841

No comments:

Post a Comment