Sunday 20 April 2014

Tahniah Buat Supermama!

TEKS: NORUL BADRI DAUD
GAMBAR: FOTO GOOGLE

Assalamualaikum w.b.t
Bismillah.


Alhamdulillah. Kita semakin ke penghujung bulan April dan bakal bertemu bulan Mei. Kehadiran bulan Mei sememangnya dinantikan oleh semua kerana istimewanya bulan ini adalah untuk meraikan insan yang bergelar ibu. 

Ibu, mama, mommy, ummi, bonda mahupun mak merupakan antara panggilan yang sering kita gunakan untuk memanggil insan istimewa yang melahirkan kita.

Tentunya ada yang merancang sambutan yang meriah bersama ahli keluarga untuk menghargai jasa ibu kita. Bagi yang tinggal berjauhan boleh saja membuat panggilan telefon dan mengungkapkan rasa sayang kita terhadap mereka. Bukan lah bermakna hari-hari biasa kita tidak perlu sayang atau menghargai jasa mereka, namun yang pastinya hari ibu ini pasti akan lebih istimewa acaranya kan.

=========================================================================
Bagi yang mahu belajar membina blog bersama AKADEMI BEKERJA DI RUMAH, boleh sertai kami. Bergabung bersama hampir 600 alumni akademi.

Kategori suri yang ingin belajar, berdasarkan apa yang ditanya.
1. Mahu meluaskan produk di pasaran online. Suri ini perlu belajar menjual di fan page dan juga di blog. Siapkan borang tempahan produk, dan gabungkan blog dan fanpage sebagai satu saluran kedai online. Bina asas ini, untuk belajar proses jual beli, dan tapak asas itu boleh dinaik taraf kepada website shopping cart apabila sudah maju.

2. Mahu belajar teknik pemasaran melalui tulisan dan mempunyai blog berpengaruh. Semua orang sudah pandai menulis, tetapi tidak tahu teknik yang betul untuk membina blog yang berinformasi. Suri kategori ini perlu belajar asas blog dan penulisan untuk membina blog berpengaruh.

____________________________________________________________________________

Apa yang best Bisnes Dari Rumah ? Of course bleh tambah pendapatan

Pilihan kelas yang dianjurkan oleh AKADEMI BEKERJA DI RUMAH :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran pengurus online
6. Pendaftaran kelas urus akaun wahm soho
7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan-siap 3 hari
8. Beriklan bersama kami di http://sohodirectory.blogspot.com/
10. Sertai seminar terkini anjuran kami http://bengkelbranding.blogspot.com/


Kenapa kelas ini diadakan? Inilah sumbangan kami terhadap wanita dan suri rumah baik yang bekerja di luar mahupun di rumah saja. Kami sedia membantu anda untuk menyampaikan ilmu di blog atau berniaga online melalui blog dengan teknik yang betul. Blog adalah medium percuma dan akan menjadi luar biasa hebat apabila bergabung dengan teknik content writing yang tepat.


Boleh terus mendaftar mana-mana kelas pillihan melalui saya.
 
sms / wtsapp : 011-11668841


No comments:

Post a Comment