Monday 14 April 2014

Testimoni Bistari Annusyrah

TEKS: NORUL BADRI DAUD
GAMBAR: FOTO PERIBADI

Assalamualaikum w.b.t
Bismillah.





Alhamdulillah. Bersyukur pada Allah, kerana dipertemukan dengan produk sunnah ini. Entri kali ni saya nak berkongsi tentang produk Annusyrah Bistari. Saya jadi ahli produk Annusyrah hanyalah untuk kegunaan sendiri pada mulanya. Dengan niat berusaha untuk kembalikan fokus belajar anak saya yang sulung iaitu Haziq. Dia memang dikategorikan pelajar yang berkebolehan, namun cepat hilang fokus dan malas untuk ulangkaji pelajaran, berbanding adiknya Sofea. 

Namun saya berusaha mencari produk yang sesuai untuk membantu dia kembali bersemangat belajar dan fokus sewaktu disekolah. Dan, Alhamdulillah dipertemukan dengan produk Bistari keluaran Annuysrah ni sebagai usaha sampingan. Dalam tempoh 2 minggu telah lihat perubahannya. Pelajarannya juga semakin menunjukkan peningkatan. Produk nie memang perlu ada dirumah saya. Disamping saya berdoa kepada Allah memudahkan proses pembelajaran mereka. Kini saya pastikan keempat-empat anak akan diberi minum Bistari.


  BISTARI (PENERANG HATI)






 BISTARI (Penerang Hati)  (500 ml & 50 ml)

Sebagai ikhtiar untuk:
-       Kecerdasan  minda anak anak, membantu peningkatan daya ingatan, hafalan,
-       Anak-anak malas ke sekolah, malas bangun pagi, malas solat, malas siapkan kerja rumah,
-       Degil, nakal yang keterlaluan (gunakan bersama Zaba)
-      Lari dari rumah, suka melepak, merempit, bohsia, bohjan (guna bersama Zaba)

Harga Tawaran:

Semenanjung Malaysia : RM 21.00 / 50ml  
     
Sabah / Sarawak : RM 27.50 / 50ml



Untuk pertanyaan atau tempahan:

sms / wtsapp : 011-11668841



No comments:

Post a Comment