Friday 6 February 2015

Hi! Saya Berwajah Baru

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Sumber ABDR

Assalamualaikum w.b.t

Bismillah. Alhamdulillah.
Bersua kembali di ruang maya ini. Maaf pada yang sudi bertandang ke sini, namun tiada entri terbaru untuk santapan kalian. 

Perasan tak, blog saya kini telah bertukar tajuk? Setelah berbincang dan bertanya pendapat dari teman-teman dan juga Puan Anys Idayu, saya telah membuat perubahan pada tajuk asal dan sedikit layout. Namun jangan bimbang ye, saya tetap pemilik blog yang sama (perasan  sekejap macam lah ada orang peduli). Hihi, takpe lah kan nak perasan sendiri.

Kepada kalian yang masih sudi singgah di sini, walau tiada entri terbaru terima kasih daun keladi, sudi-sudikan singgah lagi. Inshaallah, saya akan cuba istiqamah untuk menulis di blog ni ye.

Sampai jumpa lagi. Salam sayang buat semua.

No comments:

Post a Comment