Tuesday 24 February 2015

Belajar Bisnes Online Melalui Akademi Bekerja Di Rumah

Teks: Norul Badri Daud

Assalamualaikum w.b.t

Selamat petang. Apa khabar kalian hari ni? Semoga sihat sejahtera disamping menjalankan tugasan harian. Hari ini, adalah hari Selasa, masih di awal minggu selepas cuti panjang Tahun Baru Cina. Mesti puas dan seronok kan dapat bercuti meluangkan masa bersama ahli keluarga. Ramai yang baru mula bekerja semula hari ni, termasuklah saya.

Ramai yang berkata, mereka nak buat pendapatan melalui internet, tapi masih terkapai-kapai tidak tahu apa nak buat. Dulunya, tak tahu bagaimana nak buat pendapatan secara online, kini sudah boleh berbangga. ABDR, menjadi pilihan sebagai kumpulan sokongan dengan kos penyertaan yang rendah, dengan kelebihan-kelebihannya. Ramai yang setelah menyertai ABDR, mencapai target yang mereka kehendaki.

Jangan berdiam diri lagi, inilah masa inilah waktunya. Gerakkan diri kita pelajari ilmu baru setiap hari. Kalian boleh menjengah blog alumni ABDR yang kini mencecah 1000 ahli. Saya sertakan link salah seorang rakan protege dalam ABDR.


Assalamualaikum wbt.
Impian untuk mempunyai blog sendiri akhirnya terlaksana selepas menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). ABDR merupakan sebuah akademi online yang menawarkan kelas asas membina blog. Saya tidak perlu keluar rumah dan memandu untuk mengikuti kelas ini. Syaratnya cuma perlu ada telefon pintar/ tablet atau komputer dah juga talian internet. Sangat mudah. Memang sangat sesuai dan menepati kehendak saya yang memang payah nak keluar dari rumah ni.
Saya mengambil pakej Kelas Asas Blog dan Fanpage Mula Bisnes. Selain belajar membina blog, saya juga belajar bisnes online. Boleh juga tambah pendapatan. Oleh kerana saya tidak mempunyai produk sendiri, saya menyertai Rakan Niaga ABDR sebagai Pengurus Online. Tugas saya cuma mempromosi produk yang disediakan pihak ABDR. Macam-macam pilihan produk yang ada seperti e-book, makanan sunnah, produk makanan, rempah, produk islamik dan telekung solat.
 
Kalian boleh baca ulasan selanjutnya melalui link dibawah ye. Jika ada yang nak sertai kami boleh pm saya ya.
 

No comments:

Post a Comment