Wednesday 2 July 2014

Rezeki di 4 Ramadhan 1435H

Teks: Norul Badri Daud
Gambar : Foto Peribadi

Assalamualaikum w.b.t




Salam 4 Ramadhan. Semoga kita semua terus bersemangat dalam menjalani kehidupan harian walaupun berpuasa di bulan Ramadhan ya.

Alhamdulillah. Rezeki 4 Ramadhan, pagi tadi jam 10.30am ada cod produk Annusyrah untuk customer iaitu Pn. Lin dari Kuala Lumpur. Dia membeli produk Hawa untuk kegunaan adik iparnya yang bakal bersalin dan produk Bistari dan Maedah untuk kegunaan keluarganya. Seingat saya iklan produk ni saya tak pernah kongsi di ruang iklan lain. Hanya cerita dan perkongsian di blog sahaja.

Walau jarang promosi produk ini di blog, namun pelanggan masih dapat menjejaki kita jika kita rajin update blog. Alangkah ruginya, jika kita ada produk yang hebat, tetapi tak di war-warkan. Macam saya sendiri lah, kadang-kadang berhari-hari juga tak update blog ni rasa rugi sangat. Hihi

Walau tak dapat berbual lama dengan Pn. Lin, kerana masing-masing ada urusan lain. Namun dia sudi berkongsi pengalamannya melalui sms yang di hantar.



Perkongsian pengalaman Pn. Lin sendiri menggunakan produk Hawa Annusyrah.

Terima kasih untuk Pn.Lin kerana sudi berkongsi pengalamannya menggunakan produk Hawa keluaran Annusyrah ni. Semoga di lain masa kita dapat berurusan lagi.

Semoga bermanfaat apa yang dikongsikan.

Kepada yang berminat nak tahu tentang produk ni, jangan malu-malu pm saya.
011-11668841

---------------------------------------------------------------------------

4 comments:

  1. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Segmen Jom Blogwalking # 1 By diarymissnick.blogspot.com..done follow sini.. Salam ramadhan, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah kembali. Tq sudi singgah di blog saya yang masih bertatih ni.

    ReplyDelete
  3. salam kenal.. singgah sini.. datang melawat dari blog munirahizzan.com .. :D

    ReplyDelete
  4. Salam kenal munirahizzan.com. Tq, sudi singgah sini.

    ReplyDelete