Tuesday 27 October 2015

Renew Roadtax Kereta Cepat dan Pantas

Teks: Norul Badri Daud
Gambar : Foto Peribadi

Assalamualaikum w.b.t
Bismillah.

Salam sayang buat kalian. Selamat tengahari semua.
Hari ni Selasa bersamaan 27hb Oktober 2015. Cuaca tengahari ni masih lagi kelabu dengan jerebu. Kak nb pun memang malas nak keluar makan tengahari. Duduk dalam pejabat, updated blog lagi baguskan dalam keadaan cuaca macam ni. Duit pun jimat kan.

Alhamdulillah. Dapat rezeki kuih karipap, walau tak  keluar makan tengahari. Isteri bos belanja. Hehe. Cuaca yang suram macam ni, memang mata kak nb pun akan jadi ngantuk. Hehe, ambil masa sedikit untuk nap, rehatkan minda sebentar dari fikir kerja yang tak pernah habis ni.
Oh ya, sebelum nap tu kak nb jumpa dengan agen yang tolong buatkan roadtax dan insuran kereta kak nb yang tamat esok.




Sungguh gembira berurusan dengan beliau. Servis yang cepat dan pantas. Layanan yang mesra pelanggan. Harga yang diberi pun berpatutan. Yelah kan, kadang-kadang kita ni malas nak pegi berurusan sendiri di kaunter. Bagusnya ada agen yang dapat membantu macam ni. Sebenarnya dah lama kak nb berurusan dengan beliau. Kenal pun hanya melalui contact dari medium iklan mudah.my saja. Alhamdulillah, dipertemukan dengan insan yang baik dan dapat permudahkan urusan kak nb.

Baru pagi tadi whatsapp minta tolong estimate harga. Setelah estimate dan harga dipersetujui, terus proceed dan tengahari dah datang hantar lagi depan pintu pejabat kak nb. Hehe, senangkan. Goyang kaki ja tunggu sampai roadtax tu. 



Kawan-kawan, saudara mara pun kak nb rekomen kan berurusan dengan dia. Kalau jauh dia tolong pos kan. Hari tu, kawan kepada kakak kak nb dari Seremban pun minta dia tolong perbaharui juga roadtax dan insuran kereta. 

Kalian jika ada yang tengah fikir cari agen buat insuran dan roadtax boleh lah berurusan dengan beliau. Ni ye namanya Mohd Jais B. Ahmad, dari Qaleef Agency no telefon 016-2269604. Jangan pula pm kak nb ya, pm dan berurusan terus dengan beliau ya. 

Kalau yang nak bertanya mengenai kelas blog bersama abdr boleh pm kak nb ya. Jangan malu malu, jangan segan segan naa. Mai pm ka, whatsapp ka boleh ja.

Norul Badri Daud
Pengurus Online ABDR

Sms/Whatsapp : 019-3615776
Email: norulbadridaud@gmail.com
 
Okey ya, sampai di sini dulu kak nb bebel. Nak sambung tugas. Hehe.



 

No comments:

Post a Comment