Tuesday 21 October 2014

Mom & Baby Expo 2014 Mid Valley

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Foto Google


Bismillah.
Salam ceria buat semua.



Hari ni nak cerita pasal pengalaman pertama pergi Mom & Baby expo 2014 di  Mid Valley yang berlansung pada  17 - 19 October lepas. Kami pergi hari Ahad, fuhh rasanya cukuplah sekali je pergi, lepas ni babai la ekspo.

Bagi saya memang rasa sesak sangat. Nasib lah bertenaga juga, kalau tak rasanya memang dah pengsan kat tengah-tengah ekspo tu. Hehe. Dah la kena dukung si kecik yang buat perangai tak mahu jalan. Mungkin dia rimas kot tengok ramai betul orang. Rasa diri dah macam badang pulak. Hehe.



 hall yang penuh sesak

Rasanya bagi saya harga tak jauh beza sangat dengan kedai barangan bayi. Memang lah ada sesetengah barang yang dia buat promosi. Tapi tak lah banyak pun. Saya cuma grab Vitamin dari Scot's untuk anak-anak, mainan dan pampers serta kasut pre-walk baby yang cute untuk anak adik. Maaf ye, gambar  terlupa nak snap.
 
Bagi yang pertama kali nak menjadi ibu, pasti teruja apabila melihat pelbagai jenis barangan yang di promosi. Boleh rambang mata, kalau dari awal tak sediakan list. Dari sekecil-kecil barangan baby dan juga ada barangan untuk mama. Yang penting sediakan ongkos secukupnya. 

Pada yang terlepas tarikh expo tu jangan kecewa ye jangan nangis, ada lagi expo yang akan datang November nanti. Ingat tarikh tu betul-betul ye. Mula simpan duit dari sekarang, untuk borong kat sana nanti. Hehe.


ni tarikh expo akan datang


 mamy poko pun ada nanti

Salam sayang. Sampai jumpa lagi.

**************************************************************************************************************************

No comments:

Post a Comment