Wednesday 24 February 2016

Best Sangat Join Bisnes Powergold

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Sumber Google

Assalamualaikum w.b.t
Bismillah.

Alhamdulillah.
Salam hari Rabu. Bersyukur pada Allah, masih memberi nikmat dan rahmat pada kita untuk hari ini. Apa khabar kalian hari ini? Semoga kita semua di berikan nikmat kesihatan yang baik.
 Sebenarnya, banyak lagi entri yang terperam kak nb nak kongsikan di blog kesayangan ini. Namun untuk hari ini, rasanya kak nb kongsikan mengenai keterujaan baru kak nb ya. Hehe, suspen sikit ye.

Sebetulnya kak nb baru je join produk aka bisnes baru. Namun kak nb masih setia bersama team pengurus online abdr ya. Ini adalah salah satu matlamat yang kak nb ingin laksanakan pada tahun ini. Alhamdulillah. Ianya dipermudahkan jalan oleh Allah.

Apalah yang teruja sangat tu ye? 

Bagi kak nb ianya amat mengujakan. Hehe, bagi suspen sikit ye. Apa ni kak nb, jangan lah nak suspen sangat. Okey lah okey kak nb bagitau ni. Sebenarnya dari tahun lepas lagi kak nb dah simpan niat nak jadi penyimpan emas. Ye lah hari-hari kat wall muka buku ada je melintas kebaikan menyimpan emas berbanding wang kertas. Itu lah yang menyebabkan kak nb rasa macam terpanggil-panggil untuk turut serta sebagai penyimpan. Alahai tu je kak nb, yang teruja sangat . Hehe, jangan marah eh.

Kak nb mulanya takut juga untuk percaya beli emas secara online ni. Lebih suka kalau dapat pergi dan lihat sendiri barang kemas yang berkenan dihati dipamerkan di kedai-kedai emas kalau betul kak nb nak beli. Namun, bila melihat kan bekas rakan sekelas sewaktu sekolah menengah dulu selalu berkongsi mengenai emas, kak nb terus jadi berminat untuk mengetahuinya.



Itulah permulaan nya kak nb mengetahui tentang Powergold.biz. Bermula lah sesi soal jawab kak nb dengan rakan sekolah tu dalam whatsapp. Apa yang tak faham semua kak nb tanya dengan dia. Ambil masa juga untuk kak nb bersedia jadi ahli dengan powergold ni. Namun dengan niat untuk menyimpan maka kak nb pun mendaftar sebagai ahli powergold ni. 
.saya terus daftar ahli rm450..Alhamdulillah..seminggu lepas tu dapat emas fizikal PERCUMA yg pertama..1/4 dinar=1.06g..Ya Allah..excitednya..x pernah ada dinar sebelum ni.. - See more at: http://www.kedaiemasonline.biz/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=25#sthash.UkUozMZq.dpuf
Maka pada 28hb Januari 2016 kak nb telah daftar menjadi ahli dengan pakej RM450. Tak sampai seminggu lepas tu dapat emas fizikal  PERCUMA yang pertama. 1/4 dinar = 1.06g. Ya Allah, memang teruja lah. Tak pernah lagi ada dinar sebelum ni.
1/4 dinar=1.06g..Ya Allah..excitednya..x pernah ada dinar sebelum ni.. - See more at: http://www.kedaiemasonline.biz/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=25#sthash.UkUozMZq.dpuf


Alhamdulillah. Dulu kak nb kurang ilmu, kurang untuk ambil tahu dan tak cuba ambil tahu  mengenai emas ni. Namun sekarang bila dah genggam emas yang pertama, yeay hepi.  Aura dan semangat untuk menyimpan tu sentiasa membara. 

Biar bermula sikit, biar dengan gram yang kecil tapi kita istiqamah. Inshaallah.
1gram sebulan, tak mustahil 100gram setahun.
Ada cara, ada jalan nya.  

Alhamdulillah. Kini kak nb sah bergelar ahli Powergold.biz. Jika ada antara kalian nak tahu lebih lanjut kelebihan jadi ahli powergold boleh wassap kak nb ya.
Jangan segan-segan atau malu-malu ya. 


Sms/whatsapp :  019-3615776
Email : norulbadridaud@gmail.com
Fb:  https://www.facebook.com/norulbadri.daud
 

No comments:

Post a Comment