Thursday 11 June 2015

Apa yang saya dapat dengan berblogging?

Teks: Norul Badri Daud
Gambar: Sumber ABDR

Assalamualaikum w.b.t
Bismillahirahmanirrahim.

Salam petang Khamis yang redup. Semoga yang terbaik untuk urusan kalian hari ni yang sudi menjengah ke sini. Terima kasih.


Apa yang saya dapat dengan berblogging?

Inilah soalan saya semasa terdetik di hati untuk memasarkan perniagaan
vitamin dan makanan tambahan di internet. Bagi saya blog memerlukan
masa yang lebih untuk mempromosikan sesuatu barang berbanding
Facebook. Tapi sebenarnya landasan dan trafik pembaca di dunia
blog amat luas berbanding Facebook, Di mana kita akan di ‘link’ ke blog-blog
yang lain dan jumlah pembaca kita akan bertambah, sekaligus menaikkan
peluang perniagaan kita.

Saya mulakan penulisan saya dalam keadaan santai kerana kelas ini tidak
mempunyai had masa yang ditetapkan. Terpulang pada masa terluang kita
untuk membina blog masing-masing Arahan yang jelas diberikan mentor
kami setiap kali tugasan yang diberikan.


Ulasan dari protege alumni abdr.

Norul Badri Daud
Pengurus Online ABDR
‪#‎janapendapatandenganakademibekerjadirumah‬

Jom sertai Kelas online asas blog dan penulisan ATAU pilih mana-mana kelas online disini:
- Kelas online asas blog dan fanpage mula bisnes
- Kelas online iklan di mudah.my
- Kelas online penulisan kreatif
- Kelas online urus akaun WAHM/SAHM/SOHO
- Pendaftaran Rakan Niaga/ Pengurus Online
- Tempahan Blog Bisness/ Blog Penulisan
- Ruang Iklan di Soho Directory


Jana pendapatan tanpa perlu keluar rumah. Insya-Allah. Kami buka pendaftaran setiap hari. Boleh mula daftar bagi yang sudah sedia

No comments:

Post a Comment