Friday 15 May 2015

Mula Kelas Asas Blog

Teks: Norul Badri Daud


Bismillah.
Assalamualaikum w.b.t

Salam Jumaat penghulu segala hari. Semoga urusan kita hari ni dipermudahkan oleh-Nya.
Pejam celik pejam celik, jangan pejam tak celik-celik sudah ye. 
.
33 Hari Sebelum Ramadhan
Insha Allah heart emoticon

.
Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakbar 


Semoga kita semua dapat lagi merasai keberkatan Ramadhan kali ini.
Marhaban ya Ramadhan. 
.
.
.
*******************************

Di Akademi Bekerja Dari Rumah, setiap ahli akan memberi sokongan antara satu sama lain kerana tidak semua wanita yang bekerja dirumah akan dipandang tinggi oleh orang diluar sana. Diharap melalui perkongsian perjalanan hidup bekerja dari rumah melalui blog ini akan membantu dan memberi garis panduan kepada para wanita yang ingin mengambil keputusan untuk bekerja dari rumah sahaja.

Melalui pengalaman saya yang bekerja dari rumah ini, blog merupakan medium yang sangat-sangat berkesan dari segi pemasaran dan yang paling penting salah satu cara untuk saya memperkenalkan diri kepada pelanggan dan bakal pelanggan secara tidak langsung. Secara realitinya, saya tidak mampu untuk bersua muka dan bercerita kisah perjalanan bisnes bakeri saya pada setiap pelanggan. Dengan cara menulis blog ini, para pembaca akan dapat membaca perjalanan bisnes saya dengan lebih jujur dan terperinci.

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk belajar menulis blog secara serius dan mungkin ada cita-cita untuk bekerja dari rumah boleh sertai kami di Akademi Bekerja Dari Rumah dan menjadi salah seorang pelajar kelas asas blog.



Baca lagi disini : http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/search…
Pm saya jika sudah sedia

Norul Badri Daud
Pengurus Online ABDR
019-3615776



 
 

No comments:

Post a Comment